balancing via nizky TTL?

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Fri Mar 23 13:16:03 CET 2007

Dobry den,

Jan Stary wrote:
> No flame, jen mi prijde divne balancovat zrovna takhle.
> Treba to tak nicmene seznam dela - jake vyhody to muze
> mit?

Rozkladani zateze udelate tak, ze jeden RR ma vice A zaznamu. NS posle
vsechny A zaznamy a klient si vybere.

> Anebo se tohle pouzije v situaci, kdy jeden stroj by
> ani nestihl ty dotazy rozhazovat?

Toto delam v situaci, kdy se ma server prestehovat na jinou IP adresu.
Rozumnej do jine IP site, serverovny, ...

Pred operaci se snizi TTL na vhodny cas, aby po obzivnuti stroje bylo
mozne vymenit IP adresu za novou a stara IP nevysela po vsech certech ve
vyrovnavacich pametech zbytecne dlouho. A pozor na NCACHE TTL.

	S pozdravem
		Ivo Hazmuk