balancing via nizky TTL? (was: zvlastni chovani cachovaciho named)

Jan Stary hans at stare.cz
Fri Mar 23 12:48:27 CET 2007

Dobry den,

> Tak to bude. Jen pro presnost, to TTL maji 300 s.
> www.seznam.cz.          300     IN      A       194.228.32.3

- tomuhle nerozumim: takhle ze by nekdo delal load balancing?
Tj. kazdych 300s vracet jinou odpoved na DNS dotaz, takze
klienti polezou kazdych 300s jinam?

Neni jednodussi i rychlejsi nastavit radny balancer, jehoz
IP konstantne sdeluji (DNS) klientum, a on rozhazuje pozadavky
mezi moje dalsi servery (jejichz adresa nemusi nikoho zajimat,
ostatne muze byt treba vnitrni)? A nezaplacavat DNS traffic
haldou (z tohoto pohledu) zbytecnych dotazu, ktere jsou
klienti nuceni delat?

No flame, jen mi prijde divne balancovat zrovna takhle.
Treba to tak nicmene seznam dela - jake vyhody to muze
mit?

Anebo se tohle pouzije v situaci, kdy jeden stroj by
ani nestihl ty dotazy rozhazovat?

	Diky

		Hans