Jak na mailserver

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Thu Mar 22 12:20:44 CET 2007

Lubomir Majersky napsal(a):
> 	Na nete som si precital zopar clankov o "procmail vs. maildrop" a
> zistil som, ze maidrop je "lepsi". Zamerne to slovo "lepsi" davam do
> uvodzoviek. Postu by som chcel dorucovat do formatu "maildir" co,
> samozrejme, postfix vie. Chcem sa vsak opytat, ze preco este mnohi z Vas
> pouzivate maildrop. Aspon strucne, o co je lepsie vklinit do toho
> funkcneho postfixu ten maildrop.
> 	Postupne si to chcem nastudovat, ale predsa, bol by som povdacny za
> kazde info.

Zdravim,

jelikoz maildrop je od autoru courier-imapu, ktery se hojne pouziva jako
IMAP/POP3 server, umi pekne spolupracovat s authdaemonem, proti kteremu
se autentizuji virtualni uzivatele.

Jednou nakonfigurujete authdaemond a mate jak IMAP/POP3 sluzbu, tak i
dorucovani pro virtualni mailboxy pres maildrop (kdyz pouzijete misto
pro postfix implicitniho transportu 'virtual:' transport 'maildrop:').

Procmail takle elegantne virtualni uzivatele neumi, proto se spis hodi
pro dorucovani pro systemove uzivatele.

Co se tyce nabizenych filtrovacich pravidel, je na tom procmail a
maildrop tak na stejno. Jen kazdy pouziva jinou syntaxi pro psani pravidel.

--
Mgr. Petr Bezděk
email: pbezdek at ada-net.cz
web: www.ada-net.cz