Jak na mailserver

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Mar 20 13:18:38 CET 2007

Cizek.Milan napsal(a):
 > Rozhodl jsem se pro reseni Postfix-Courier-Maildrop-SpamAssassin
 > (http://www.zdenda.com/Mailserver-Postfix-IMAP-Maildrop-MySQL)

Zdravim,

	na mailovy server pouzivam ako zaklad qmail. Pred par mesiacmi som si
nainstaloval Postfix (a jeho nadstavby - spamassassin, clamav,
amavid-new...). Bohuzial casu je malo, a tak aj to, co som vedel, pomaly
vysumelo, takze zacinam odznovu. Nie vsak preto, ze by som bol s
qmailovskym riesenim nespokojny, ale preto, ze si chcem vyskusat aj iny
mailovy system. Polozim preto mozno blbu otazku, ale bol by som
povdacny, keby ste ma niekto, kto ma bohate skusenosti, nakopli.
	Na nete som si precital zopar clankov o "procmail vs. maildrop" a
zistil som, ze maidrop je "lepsi". Zamerne to slovo "lepsi" davam do
uvodzoviek. Postu by som chcel dorucovat do formatu "maildir" co,
samozrejme, postfix vie. Chcem sa vsak opytat, ze preco este mnohi z Vas
pouzivate maildrop. Aspon strucne, o co je lepsie vklinit do toho
funkcneho postfixu ten maildrop.
	Postupne si to chcem nastudovat, ale predsa, bol by som povdacny za
kazde info.

Dakujem
--
LuMaX