FreeBSD kernel panic: vm_thread_new: kstack allocation failed

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Tue Mar 20 14:47:57 CET 2007

Dan Lukes wrote:
> [...]

Tato chyba sa mne osobne prejavovala pri HW problemoch so strojom.
Dotycny stroj som prave vcera nahradil fungl novym Sun Fire X2200M2 s OS
Solaris 10 (11/06), takze som zvedavy, ako to pofici :-) Zatial si vedie
velmi dobre.

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                    |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail