Apache ve stavu lockf

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sat Mar 17 11:05:17 CET 2007

Divacky Roman píše v so 17. 03. 2007 v 10:49 +0100:

> pred cca mesicem jsem tohle zjistoval a bylo mi receno ze lockf je ve stavu
> kdy apache "vubec nic nedela" :)

Podle me jediny lockf ktery Apache dela, je kdyz potrebuje menit
stavovou tabulku. Akorat nechapu proc mu to u kolegy trva tak dlouho,
bezne je ten overhead mensi...

Nemate /var na NFS svazku nebo tak neco?

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity