Re: Jak na mailserver

Cizek.Milan cizek.milan at seznam.cz
Fri Mar 16 11:38:49 CET 2007

Jeste kdyz jsme u toho, chci se zeptat kdo ma nainstalovany maildrop a pouziva ho s mysql. Jestli se mu po zadani maidrop -v vypise "Virtual user database via MySQL extension enabled.". Ja to tam nemam, ale v options mam mysql zatrzene, tak jsem z toho zmaten.

On se vubec ten port chova pri instalaci nejak podivne, musel jsem to kompilovat stylem make WITH_AUTHLIB=yes install, az pak se mi totiz nabila moznost zaskrtat optiony. Jinak make option vypise ze neni co nastavovat. (vse pisu z hlavy, nemam to tu u sebe, tak snad moc nekecam :-)).

Milan