Jak na mailserver

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Mar 16 10:28:05 CET 2007

Cizek.Milan wrote:
> Ahoj,
> dostal jsem za ukol pripravit mailserver a resim takovy problemek. Rozhodl jsem se pro reseni Postfix-Courier-Maildrop-SpamAssassin (http://www.zdenda.com/Mailserver-Postfix-IMAP-Maildrop-MySQL), protoze tady uz nejake zkusenosti mam. Podminkou je ale jeste uzivatelske webove rozhrani pro administraci mailboxu. Nasel jsem postfixadmina, coz by melo byt snad to prave, ale nyni trochu bojuji s databazemi.

> [...]

Pokud chces pouzit PostfixAdmin, pak ti v podstate nezbyva nic jineho,
nez zalozit tabulky, ktere pouziva prave PostfixAdmin. Zbytek se tomu da
snadno prizpusobit.
Jen predem varuju, ze PostfixAdmin obsahuje nekolik bugu, ktere patrne
vyvojar nehodla opravit, i kdyz mu uz pred rokem byly zaslany opravne
patche.

Miroslav Lachman