pc s vice disky - nikoliv OT ale aktualni zalezitost

Lubomir Host rajo at platon.sk
Wed Mar 14 12:14:32 CET 2007

On Wed, Mar 14, 2007 at 11:26:23AM +0100, Divacky Roman wrote:

> nemyslim si ze by sw raid ve fbsd byl horsi nez v linuxu..... spis naopak,
> mel jsem sw raid na linuxu v praci a prisel jsem o hodne dat pac se to
> neobtezovalo mi rict ze jeden disk odesel ;(

Pouzivam SW raid na linuxe a kazdy problem mi to poctivo hlasi. Ta
utilita sa vola 'mdadm', ak by nieko zaujimalo. Navyse je stav raidu
napisane v /proc/mdstat, takze spravit pripadne aj vlastny monitorovaci
tool nie je absolutne ziaden problem.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207