pc s vice disky - nikoliv OT ale aktualni zalezitost

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Mar 14 11:26:23 CET 2007

On Wed, Mar 14, 2007 at 11:01:57AM +0100, freebsdML at quasan.com wrote:
> K puvodnimu dotazu na domaci server s fbsd a vice disky. Situace je dnes
> u fbsd takova, ze zadne rozumne reseni tohoto problemu po strance
> software neni. Ruzne vyfikulene fjucry jako sw raid3, gvinum mirror
> apod. se zkratka pro tento konkretni ucel nehodi a diskutujici tu
> povetsinou vari z vody az na jeden konkretni pripad - v cetne fotek z

nemyslim si ze by sw raid ve fbsd byl horsi nez v linuxu..... spis naopak,
mel jsem sw raid na linuxu v praci a prisel jsem o hodne dat pac se to
neobtezovalo mi rict ze jeden disk odesel ;(

> nasazeni :) . Cesty jsou v teto chvili pouze dve - sam tento problem uz
> linux, protoze implementace samby na fbsd je slusne receno ve srovnani s
> linuxem zalostna(neslusne receno stoji za howno) a zatim nikdo neprisel

jo.. tak to s tou sambou je pravda....ovsem mozna by bylo dobre s tim neco delat
misto psani na ruzna ml ze to stoji za hovno :)

kazdopadne.. tdka to vypada ze se lidi snazi optimalizovat fbsd na ruzne projekty
(prozatim postgres/mysql) a snad dojde i na sambu... bylo by to fajn