pc s vice disky

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 13 22:29:29 CET 2007

Divacky Roman napsal/wrote, On 03/13/07 19:13:

> pri vsi ucte... ja myslim ze je potreba dbat i na veci jako je spotreba elektriny,
> hluk atd. jinak receno - cim min disku tim lip (z tohohle hlediska).

	Myslis jako, ze kdyz ten disk bude drzet plny jen z poloviny, ze by
zalohu mohl delat na tu druhou pulku ? Nevim - me to jako moc bezpecna
zaloha nepripada. Obavam se, ze na zalohovani prost epotrebuji neco, na
co budu zalohovat.

	Zda se, ze rikas, ze to nema byt disk - takze navrhujes zalohovat na
neco jineho ?

> a co se tyce jednoduchosti.. ja teda nevim, muset nainstalovat jakysi programek
> anebo protse jen opsat 3 radky z man gmirror....

	Disk, ktery se toci par desitek minut za den (behem doby, co se na nej
zalohuje - a je jedno, jestli se to dela dd nebo nejakou jinou metodou -
dulezite je, ze jde o off-line zalohu) spotrebovava energii a dela hluk
jen v tuto dobu (a to dokonce i kdyby nebyl uspan).

	Podotykam, ze "spotrebu energie" jako argument beru. Beru i to, ze
vytvorit gmirror je jednoduche. Ale takto napsane za sebou - nejak mi
unika, jak souvisela argumentacni "predpriprava" o energii a hlucnosti s
nasledne doporucenym resenim (gmirror), ktere je prakticky nejhlucnejsi
a nejzravejsi z moznych ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz