pc s vice disky

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Mar 13 19:13:40 CET 2007

On Tue, Mar 13, 2007 at 03:38:15PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	No, pri dnesni cene disku bych se ja zameril na docela obycejny mirror.
> A dokonce pravdepodobne nikoliv on-line - proste bych to v noci
> preklopil na druhy disk pomoci dd.

pri vsi ucte... ja myslim ze je potreba dbat i na veci jako je spotreba elektriny,
hluk atd. jinak receno - cim min disku tim lip (z tohohle hlediska).

a co se tyce zalohovani pomoci dd atp. to mi prijde jako vicemene blbost. pekna
vec na mirrorovani je to ze to i zrychli system (raid0+1) coz "dd" neposkytne...

a co se tyce jednoduchosti.. ja teda nevim, muset nainstalovat jakysi programek
anebo protse jen opsat 3 radky z man gmirror....