Vpopmail + spamassassin nefunguje zrejme pro aliasy

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Mar 13 13:36:43 CET 2007

Bc. Radek Krejca wrote:
> Dobry den,
>
>   nainstaloval jsem na FreeBSD vpopmail s podporou spamassassinu,
>   bohuzel krome konfigurace pri kompilaci z portu a pak asi 4radkove
>   hlasky po nainstalovani portu jsem o tom vice nenasel.
>
>   Funguje mi to bajecne, akorat mi neprochazi nektere maily testem
>   spamassassinu a ackoliv nikde zadna hlaska v logu, tak bych rekl, ze
>   se kontrola provadi pouze pro schranky fyzicky existujici a domenovy
>   kos. Ovsem pro aliasy mi vubec neprobehne spamassassin kontrola. Da
>   se jeste nekde neco nastavit nebo co kde lze zmenit?
>
>   Aktualni konfigurace je:

> [...]

Sice pouzivam uplne jinou konfiguraci, nez ty, ale mam s tim asi stejny
problem. Pouzivam Postfix + Amavisd-new + SpamAssassin a priznaky jsou
stejne - pokud jde posta na alias, tvari se nezkontrolovane. Ale opak je
pravdou (tedy v mem pripade), spamassassin kontrolu provede, ale
nepridaji se do mailu zadne hlavicky, ani se neprepise subjekt. Nicmene
pokud je uroven "spamovosti" takova, ze ma mail skoncit v karantene, tak
v te karantene opravdu skonci. Pokud je uroven takova, ze se ma mail
uplne zahodit, taky se zahodi. Jen zkratka pri takovych urovnich, kdy se
ma dorucit oznaceny, se doruci neoznaceny. ;o(

V mem pripade bylo jedine "reseni" to, ze jsem v konfiguraci Amavisu
nastavil kontrolu i odchozi posty, pak to postu oznacovalo spravne, ale
kontrolovat odchozi postu se mi nechce. :(

Miroslav Lachman