Vpopmail + spamassassin nefunguje zrejme pro aliasy

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Sun Mar 11 23:27:03 CET 2007

Dobry den,

  nainstaloval jsem na FreeBSD vpopmail s podporou spamassassinu,
  bohuzel krome konfigurace pri kompilaci z portu a pak asi 4radkove
  hlasky po nainstalovani portu jsem o tom vice nenasel.

  Funguje mi to bajecne, akorat mi neprochazi nektere maily testem
  spamassassinu a ackoliv nikde zadna hlaska v logu, tak bych rekl, ze
  se kontrola provadi pouze pro schranky fyzicky existujici a domenovy
  kos. Ovsem pro aliasy mi vubec neprobehne spamassassin kontrola. Da
  se jeste nekde neco nastavit nebo co kde lze zmenit?

  Aktualni konfigurace je:

  vpopmail-5.4.17
  p5-Mail-SpamAssassin-3.1.8_1
  qmail-1.03_5
  qmailadmin-1.2.10,1

  Vse z portu, vpopmail mam s temito optionami: WITH_SPAMASSASSIN=yes
  SPAM_THRESHOLD=6 RELAYCLEAR=15 LOGLEVEL=e

  Diky Radek

--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejca