pc s vice disky

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Mar 12 16:35:18 CET 2007

> Nepopiram ... on je u sw raidu stejne bottleneck vetsinou vypocetni
> vykon paritni informace. :-)

no... to se mi ani moc nezda.... ona ta parita je tusim xor ne? a toho
dneska compy vypocitaji fakt skoro gigabajty za sekundu... jak to vidim
ja tak hw raidy jsou rychlejsi vetsinou protoze maji brutalne velke cache
a ruzne inteligentne prehazuji pozadavky atd.

fakt nemam dojem ze by to bylo ve vypocetnim vykonu... ale i ten se da
samozrejme zlepsovat... existuji patche ktere umozni pouzivat v kernelu
ruzne sse veci (netusim jak) a zrovna xorovani tech Xbajtovych bloku
by to mohlo jeste zrychlit (resp. snizit zatizeni procesoru)

the future is bright! :)