pc s vice disky

Martin Salac salac at certicon.cz
Mon Mar 12 16:27:36 CET 2007

Divacky Roman wrote:
> On Mon, Mar 12, 2007 at 04:05:36PM +0100, Martin Salac wrote:

> je rozdil mezi vinum a gvinum... cos pouzival? gvinum by mel fakat
> v pohode

Na 4.x samozrejme stare dobre vinum. S gvinum jsme si hrali na 5 rade,
nic moc ... rovnez obcasna neschopnost obnovit zhavarovany subdisk, ale
to byla implementace v dobach cerstve 5.3, dal jsme to nezkoumali,
verim, ze dnes je na tom podstatne lepe.

Ja uz to moc neresim, doma jsem zamrznul v dobach 4.x + vinum a v praci
pouzivam HW SCSI RAIDy 5 (vse na FreeBSD).

> pamatuju ze kdyz to pjd@ commitoval tak se docela hadal ze to ze
> ma paritu jen na jednom disku je bottleneck je mytus.... ale prd
> do toho vidim

Nepopiram ... on je u sw raidu stejne bottleneck vetsinou vypocetni
vykon paritni informace. :-)

Martin