pc s vice disky

Zdenek Havrlik zdenek at lhotkanet.cz
Mon Mar 12 15:50:32 CET 2007

Jindra Fucik napsal(a):

> [...]

Butto je to vtip, nebo divna hra, a ja vyhral

[root at server proc]# df -h
Filesystem            Size  Used Avail Use% Mounted on
/dev/md6               28G   23G  4,1G  85% /
/dev/md5               99M   19M   76M  20% /boot
/dev/md8               74G   58G   13G  82% /var
/dev/md9              191G  158G   26G  87% /home
/dev/mapper/lvm02-media1
                      2,3T  1,7T  686G  71% /home/media

>jinak jsem pouzival vinum a byl jsem s nim dost spokojenej.
>
>Je dobre si uvedomit nekolik drobnosti (Martin by mohl referovat)
>
>- pokud zdechne jeden disk, je v haji celej FS

Pokud na LVM zdechne jeden disk, tak pri pouziti ext3 prijdete pouze o
data na tom disku, prakticky ozkouseno.
Starej disk vyhodite, na novej obnovite LVMmetadata, udelate fsck.ext3 a
jste doma. V podstate to same jako by se vam na jednou udelal vetsi
badblock :-)

Zdenek havrlik