OT ipfw & ftp

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 7 00:24:03 CET 2007

František Kučera napsal/wrote, On 03/06/07 23:56:
> ale kdyby bylo po mém, tak budu odpovídat nahoru. Důvod: chci číst to,
> co mi někdo píše
> a ne několik zpráv zpátky a teprve potom se dopracovat k tomu novému.

	Jestlize "to stare" nebylo pro snadne pochopeni toho noveho treba, a
"jen to zdrzuje" pak to v reakci nemelo zustat vubec - ani nahore, ani
dole. Top-posting je tak jen sekundarni reakce na primarni problem - a
to je neohleduplne ponechavani zbytecnych pasazi textu v odpovedi.

	Co se tyce meho predchoziho prispevku, kdyz jsem napsal, ze se nebudu
rozcilovat, mel jsem to udelat a nerozcilovat se. Udeluji si proto
napomenuti moderatora a vsem postizenym se omlouvam. Taky mam obcas
slabsi chvilky. Jako kazdy.

	Prestoze navrzene reseni - proxy - primarne konfiguraci na strane
uzivatele nevyzaduje, a i tam, kde je rozumejsi ji preci jen provest jde
o pouhe poklepani na ikonu, rozhodne netvrdim, ze je to jedine mozne
nebo snad nejlepsi mozne reseni, Ja jen navrhuju moznosti - zvladl jsem,
tusim, tri. Vyber musi provest ten, kdo zna lokalni podminky.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz