OT ipfw & ftp

František Kučera xkucf03 at seznam.cz
Wed Mar 7 00:21:11 CET 2007

Josef Hrabec napsal(a):

> Pokud budou vsichni uzivatele na svete pouzivat pouze Lotus Notes tak
> samozrejme nic. Ale uzivatele ostatnich postovnich klientu tu "vecne"
> umistenou prilohu stejne v textu neuvidi a takovych je na svete vetsina.
> Takze ona feature neni prilis uzitecna a uzivatele, kteri nikdy v zivote nic
> jineho nez Lotus nepouzivali, toto vede k mylnym predstavam o funkci
> elektronicke posty.
> Jednim takovym uzivatelem je treba muj sef. A docela dobre jsem se bavil,
> kdyz se tuhle divil, proc mu zakaznik neposlal v e-mailu dokument o ktery
> [...]
1) Lotus Notes znám z ptostředí, kde 100% lidí má Lotus Notes, prakticky
nic nejde ven na internet do jiných klientů. Navíc inteligentní uživatel
by s tím beztak neměl problém a svoji přílohu by našel i "tam dole."

2) Přijde mi to jako nadávání na výrobce luxusních aut. Ti taky nemyslí
na to, že chudák uživatel (řidič) jednou třeba sedne do obyčejného
osobáku a bude mu tam spousta věcí chybět :-)