OT ipfw & ftp

František Kučera xkucf03 at seznam.cz
Tue Mar 6 23:56:10 CET 2007

Josef Hrabec napsal(a):
> I pridavek o vychovavani uzivatelu pomoci
> komercniho software v komercnich sitich a jista lehkost byti spravce v siti
> akademicke, nemela rovnez byti zadnou stiplavou poznamkou, ale pouhym
> povzdechem nad danou skutecnosti.
A co je špatného na tom, že v Lotus Notes mohu přílohu umístit do textu tak,
kam věcně patří?

Stejně tak s tím psaním odpovědí nahoru nebo dolů. Tady nezbývá než se
přizpůsobit,
ale kdyby bylo po mém, tak budu odpovídat nahoru. Důvod: chci číst to,
co mi někdo píše
a ne několik zpráv zpátky a teprve potom se dopracovat k tomu novému.
A když chci souvislosti, tak se podívám dolů, o čem se psalo dřív.
Výjimkou jsou snad jen případy, kdy je původní zpráva hodně dlouhá a je
potřeba reagovat na její konkrétní části -- v tom případě ale
upřednosňuji, když původní autor čísluje odstavce / rozdělí zprávu na
body a na ně se pak dá reagovat. (místo citování).

Franta

P.S.

A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?
A: Top-posting.

což je sice fajn vtip, ale můj názor - viz výše.