kompilovat ci nekompilovat

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 5 11:36:11 CET 2007

Radim Kolar napsal/wrote, On 03/05/07 11:08:
> ty 4 mb jsem myslel v pameti. ale ja ho davam i na pocitace s 32mb ram
> (routery nebo pocitace pro zalohovani dat), a mene nez 32 nikde uz
> dnes nemam.

	Nejsem si uplne jisty, ale neni to tak, ze bez ohledu na "velikost
binaru" je neswapovatelne kernel-space vyhrazeno stale stejne ?

> 16mb ram je fakt nepouzitelny a to jak pod linuxem tak pod
> bsd, pokud se nepouzije nejake specialni distro.

	Je pravda, ze na 16MB uz se snad neda spustit ani instalace, ale kdyz
se tam "na dobu unstalace" pamet pujci, tak bezet to na nich pak uz
dokaze. Jeste jeden takovy na jedne pude mame ;-)

	Tedy - plain-router (maximalne tak s prekladem) - zadny WWW server s
PHP, samozrejme.

	Ale je pravda, ze na tom nejde spustit uz ani portupgrade -PP. nejdriv
to pul dne chrousta a pak to spadne na "out of swap space" (je pravda,
ze je tam swap jen 100MB, kdyz si ho docasne zvetsim na dvojnasobek, tak
upgrade behem dvou dnu dobehne).

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz