kompilovat ci nekompilovat

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Mon Mar 5 08:40:49 CET 2007

> Experimentalne jsem zjistil ze custom kernel je jen o 4MB mensi, coz

  ^-- Velkost kernelu na disku fakt nie je issue. Mam vsak pocitace, kde
velkost programov v pamati issue stale je.

> na dnesnich serverech nehraje roli. Delal jsem benchmarky a custom
> kernel vyrazne rychleji nejede, ani kdyz se prelozi s optimalizaci pro
> dane CPU.

  ^-- Mozes upresnit, ake to boli benchmarky? Testovat "optimalnost"
kernelu mi pride dost tazke; ak existuju nejake plusminus spolahlive
benchmarky s plusminus vypovednou hodnotou, mam o ne zaujem.

J.