kompilovat ci nekompilovat

gabriel gabriel31337 at gmail.com
Mon Mar 5 02:15:15 CET 2007

Jan Poctavek wrote:
> Zdravim,
>
> s ohladom na debatu predchadzajucom threade o vlastnom vs GENERIC
> kerneli sa chcem spytat kto z vas pouziva/nepouziva generic kernel a
> preco? Rovnaka otazka je aj porty vs package.

  ja osobne vsade pouzivam customizovany (kompilovany) kernel, kedze
GENERIC je az moc nabuseny pre mna nepotrebnymi zbytocnostami, a
napriklad taky ALTQ - neviem o tom zeby bol aspon v nejakom module..

  takisto aj porty si vsade kompilujem, kedze nie vzdy su packages
skompilovane s takymi volbami, ktore chcem ja

> Ide mi hlavne o to aby sa veci upgradovali co najviac samy bez mojho
> pricinenia a to si pri kompilovanych veciach nedovolim... a potom este
> na kompilovane veci treba hoodne viac casu.

  to je pravda, ale to ma zas moc netrapi, obcas sa pozriem do screenu
co sa tam deje a nieco odentrujem :)