zajimava informace o procfs/pseudofs

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Mar 2 15:00:38 CET 2007

Ivo Hazmuk wrote:

> Ahoj,

> mohl bys uvest zdroj informace? Jinak je zdrojem agentura JPP.

> Vypada to, ze to bude dalsi duvod, proc opustit FreeBSD :-(((
>
> FreeBSD 6.1 je v podstate nepouzitelne a 6.2 neni o moc lepsi. To je
> osobni zkusenost.

Kdyz uz se dozadujete zdroje informace a nelibi se vam agentura JPP, tak
by bylo dobre i svoje tvrzeni podlozit nejakymi fakty / dukazy, jinak je
to jeste vice bezcenna informace, nez ta predchozi a zcela zasadne
koliduje s tim, ze FreeBSD 6.x ke sve spokojenosti pouzivaji tisice lidi.

No offense - jen me zcela vazne zajima, v cem je nepouzitelne, abych
vedel, na co ho nepouzivat. Zatim znam jen ta uplatneni, kde pouzitelne
je a tma ho take pouzivam.

Miroslav Lachman