adaptec controller

Robert Popelka jimy at kick.sk
Thu Feb 22 16:17:58 CET 2007

zdravim,
mam mensi problem s adaptec hw raidom. Spravil som si raid5 z 8 diskov
... pole sa  vytvorilo cez bios utilitu co ma samostatna raid karta.

asi po dvoch tyzdnoch pouzivania pola mi zacal hadzat divne errror
hlasky ze nevie citat a pod ( nieco ako ked vam odide disk)  tak sme ho
rebootli. Ked nastartoval zrazu tam pole nebolo... tak fajn ze pozreme
co sa stalo .. napisal ze polu raid5 chyba daky disk (member) tak som
vosiel do jeho utilitky a pozrel sa na disky a disky tam boli vsetky.

moja otazka je ze co s takymto raidom spravit .. resp da sa s tym este
daco spravit ?

dik

Robert Popelka (jimy)

mail : jimy at kick.sk