rackove servery

MeX mex at active.sk
Wed Feb 21 17:30:33 CET 2007

On Wed, 2007-Feb-21 at 12:14:58 +0100, Pavol ?ierny wrote:

> Toto som videl, ale nechcel som s tym sachovat, nejak som tomu driveru
> neveril... Lebo riesenie je aby chodilo LOM vyhodit bge driver z
> kernelu a pouzivat iba nvidia sietovky...

Pozri si ten zdrojak, nie je to dlhe a zdalo sa mi to celkom dobre
napisane a transparetne. Predsa len to nie je nejaka prva verzia,
vsetky vacsie muchy by uz mali byt vychytane. Kazdopadne ja to
tiez zatial nepouzivam v tom mode ako pises a bolo by mi to aj
trochu luto. Skoda, ze ten LOM nedali na jednu z tych nfe. Inak
verim, ze v 6.3 uz ten driver bude sucastou kernelu.

MeX