rackove servery

Josef Pojsl jp at tns.cz
Wed Feb 21 11:54:43 CET 2007

Zdravim,

ja muzu doporucit radu HP ProLiant DL, pouzivam je uz 4 roky.
Podpora ve FreeBSD je spickova, co se tyka poruchovosti,
tak obcas zlobi pameti a disky a HP nereaguje uplne presne
v tech casech, ktere zarucuje zakoupeny Care Pack,
alespon pri reakci NBD. Ale to je jedina (pro nas drobna) slabina.

Jinak pozitivni zkusenosti mame s DL380 G5 (2U), DL385 G2 (2U),
DL360 G5 (1U), DL365 G1 (1U) a DL145 (1U). Nejvic jsme toho nainstalovali
na ty DL385, amd64 system. Provozujeme na tom sitarinu (firewally, weby,
sem tam mySQL), zadna diskova pole.

--
Pepa