rackove servery

Michal Kocer FreeBSD at koceri.net
Wed Feb 21 11:36:03 CET 2007

Pekny den,

no nevim, my mam 4U ale kdyz uz jsem ty info nasel tak to sem pisi (snad
to helfne nekomu jinemu):

My uz pres 2 roky uzivame HP ProLiant DL585
 -  4 x  AMD Opteron 800 series up to 2.6 GHz Dual-Core processors
 -  4 GB of PC3200 DDR SDRAM, running at 400 MHz,
 -  Integrated Smart Array 5i Plus Controller (Dual Channel, Ultra3)
with 64 MB total memory on 5i Plus Memory Module
 -  Embedded NC7782 PCI-X Gigabit Server Adapter

Aktualne tam mam 6.1-release (amd64) a bezi velmi stabilne a dobre, s
instalaci a provozem nejsou zadne vetsi problemy. Trosicku vyzvou
pro nas byl prechod na adm64, kdy jsme museli prepsat nektery nas sw aby
na amd64 behal jak ma. Stroj funguje pro intranet server pro
interni vedecke vypocty (vypocty drah planetek, vypocty efemerid,
zpracovani namerenych dat), databazovy server (mySQL),
intranet server (apache), fileserver (samba) - no a kdyz nema co delat
tak pocita seti at home :)

/ S HP servery ruznych trid mame 10let tech nejlepsich zkusenosti v
intranetovem provozu na (behali jsme na nich RedHat, SuSE, Debian a ted
i FreeBSD a nikdy nebyl problem./

S pozdravem

Michal Kocer (http://www.klet.cz/)