Polling

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Feb 13 15:57:07 CET 2007

On Tue, 13 Feb 2007, Miroslav Chlastak wrote:

> [...]

	HZ je tedy tak 500, ne?

	podle me v tyhle situaci polling neni potreba. Pripadne snizit HZ.

>Jenze tohle bude problem. Je to upraveny freebsd (mini distribuce) a
>tyto nastroje v ni nejsou dostupne.
>Jeste dodam, ze pres system je datovy tok cca 2Mb a firewall obsahuje
>nemalo pravidel (vcetne dummynetu).
>
>A asi nejzasadnejsi vec: freebsd 5.4-RELEASE-p22

	kdyz jsem tohle zapinal pro Soekris, tak jsem videl markantni zmeny.
Ale samozrejme ne ze bych tim protlacil dvojnasobek, to neni ten hlavni ucel
na podobnym stroji. Misto 20Mb/s pres Soekris 45xx bez NAT/firewall jsem tim
prohnal mozna 22-26Mb/s, ale na rozdil od prvniho pripadu 100% vytizeneho
boxu na kterym neslo interaktivne vubec pracovat, byl ve druhym pripade byl
box bez problemu se mnou komunikujici.

	zapnutim fastforwardingu jsem pak propustnost zvysil dvojnasobne.

	podrobnosti o mereni za ruznych konfiguraci FW/NATu/bez jsou myslim
ve WiBSD imagi nekde v /home/wibsd/doc

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>