spam z webu...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Feb 5 22:29:29 CET 2007

Zdravim vsetkych,

	vedel by ma niekto *nasmerovat/nakopnut*, ako si poradit zo spamom
generovanym z php scriptu weboveho servera? Viem, ze otazka je velmi
vseobecna, ale neviem co mam v podstate hladat, nakolko nemam velke
znalosti z php. Jedno vsak viem urcite, ze sa to deje cez web, lebo ked
odstavim web server (apache) tak to prestane. Neviem, co si kto zo
zakaznikov nasadil, mnoho vsak z nich pouziva opensource aplikacie a
tazko sa mi v nich patra. Deje sa mi to uz par dni a neviem co s tym.

Vdaka
--
LuMaX