FreeBSD 6.2 a Xeon Dual Core

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Feb 9 23:00:01 CET 2007

On Fri, Feb 09, 2007 at 09:54:23PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	To nanestesti prilis potvrdit nemuzu. Nvim, jak je to ted, al ev
> dobach, kdy jsem s VINUMem koketoval ja se to ukazalo nebyt az tak
> stabilnim kusem software. Dneska na jeho misto nastoupil GEOM, ale moje
> prvni setkani s nim bylo ve znameni pomerne hrube programatorske chyby.
>
> 	A znate me - ja nejsem ted, kdo prosazuje uzivat v produkcnim nasazeni
> nejposlednejsi novinky, Neslo tedy o zadne betaverze ani sotva odladene
> release.
>
> 	Navic maji vetsinou nevyhovujici vykonove parametry (i kdyz o ty nekdy
> nejde).

> [...]

KAZDY raid je kus software, to ze nekdy je to vypalene v nejake pameti na karte
a jindy to bezi z ramky je vicemene fuk. software je to tak jako tak. a ted je
otazka - duveruju taiwanci ktery za $15/hour kodi ten sw do te hw karty nebo
duveruju developerovi sw raidu v mem oblibenem OS?

hw raidy jsou super po strance vykonu, nicmene s duverou bych rekl ze zavisi
na vyhodnoceni situace popsane v odstavci vyse. navic... vy si umite najit/opravit
chybu v sw te hw raid karty? ja ne... zatimco v sw raidu v mem oblibenem OS
to nejspis dokazu udelat v radu hodin.

je jen na zvazeni kazdeho ctenare jak je na tom :)

ja uz se rozhodl :) (vsecko si radsi pamatuju a disky nepouzivam :) )

roman