Re: FreeBSD 6.2 a Xeon Dual Core

dobrusky at post.cz dobrusky at post.cz
Fri Feb 9 17:20:57 CET 2007

Diky vsem za dobre rady. Asi testnu AMD64 a podivam se co to udela :-) V pondeli tu mam druheho raptora do raidu 1, takze jak Raptory tak datove budou v raidu 1.

Je to opravdu 2 jadrovy Xeon, jak se o tom nekdo zminoval (Pri zapnutem hyperthreadingu system vidi 4 cpu)

hyperthreading necham zatim vypnuty, ale to jsem uz predem predpokladal :-)

Zajimalo by me jestli mi nekdo nemuze doporucit nejaky vhodny benchmark? Kdyby ano urcite by mi to pomohlo :-)

Jeste jednou diky Ondra