FreeBSD 6.2 a Xeon Dual Core

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Fri Feb 9 15:42:55 CET 2007

> Rad bych se vyvaroval zbytecne ztraty vykonu, tak bych se rad zeptal
> nekoho, kdo s tim ma zkusenosti. Cetl jsem, ze s distribuci pro AMD64
> jsou cetne problemy a tak jsem radeji zvolil i386. Nevim, zda mi
> doporucite hypertreading zapnuty nebo vypnuty a pripadne nejakou
> doporucenou optimalizaci jadra.

  ^-- Co sa tyka HT, odporucam ho vypnut, pokial testy nepotvrdia, ze
vykon zo zapnutym HT je vyrazne lepsi ako bez neho.

Co sa tyka obavy zo straty vykonu, je treba hladat najpomalsie miesto, a
tym su casto disky. Ak budu poskytovane sluzby potrebovat intenzivne IO
(typycky databaza alebo iny "storage"), uvazoval by som o SCSI diskoch;
predsa len su niekde inde ako [S]ATA.

Otazky ohladom RAIDov boli prebrane hadam dostatocne.

J.