FreeBSD 6.2 a Xeon Dual Core

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Fri Feb 9 15:35:32 CET 2007

  ^-- Z toho usudzujem, ze sw raid moze byt vo vseobecnosti povazovany za
celkom dobre riesenie?

  ^-- Mam vlastnu skusenost, ked mi vo vinum-mirrore odisli oba disky;
casovy interval medzi nimi nebol sice 2 sekundy, ale bol rozhodne mensi
ako 15 minut.

> Ked sme uz pri tom, ako je to s podporou RAID6 a s reshapingom
> (zvacsenie) RAID5 vo FreeBSD?

  ^-- ZFS a zraid?

No, dnes ma tato diskusia o spolahlivosti, HA etc. naplna skepsou. A to
mam buduci tyzden navrhnut instalaciu celkom vazneho kusu zeleza (8CPUs,
16GB RAM). :-(

J.