shaping provozu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 6 23:07:58 CET 2007

Zbyněk Burget napsal/wrote, On 02/06/07 13:07:

> No, to je celkem jasne. Ted jde jen o to, jestli nejaky takovy
> pouzitelny a funkcni analyzator existuje. Ja si ho bohuzel sam nenapisu :-(
> To, ze bude potreba pouzit stavovy firewall je mi celkem jasne.

	hacek je, ze heuristiky nejsou nikdy spolehlive - a trak to obcas bude
blokovat nekoho, koho by nemelo a obracene.

> :-)

	Tak nejak jsem to myslel. Ale vazne - je treba zkusit najit nejakou
snadneji analyzovatelnou charakteristiku, ktera P2P uzivatele omezi. To
ale zalezi co je to za sit a uzivatele.

	My tu napriklad mame v pravidlech, ze se to nesmi. A neni to tak, ze
kdo pravidlo porusi, tomu automat jen omezi rychlost, ale jinak se jede
vesele dal. Kdo pravidla porusi, respektive, opakovane porusi, ten
proste o pripojeni prijde - na nejaky cas. Par dnu. Ale uplne. Ti, co je
to potkalo si uz vetsinou davaji docela pozor, aby se chovali slusne a
neomezovali neprimerene ostatni.

	Nicmene, "nejlepsi reseni" zalezi opravdu na lokalnich podminkach.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz