shaping provozu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 6 12:26:31 CET 2007

Zbyněk Burget wrote:

> No, to je prave to, co chci mit poresene. Nevadi mi, kdyz lidi budou

	To pujde spis tezko, protoze Skype je v zasade P2P software. A na
urovni filtru pujde jen tezko rozlisvat P2P pakety prenasejici
stahovanou pisnicku od P2P prenasejiciho zvuk hlasu v telefonu.

	Sice by teoreticky slo pokusit se kazdy navazovany stream nejak
heuristicky analyzovat, klasifikova, a nasledne s nim podle vysledku
zachazet, ale to bude spis stavova a pomerne slozita analyza. Ad-hoc
bezestaovou analyzou jednotlivych paketu niceho podobneho IMHO dosahnout
nelze.

	Obavam se, ze bude treba data klasifikovat podle nejake viditelnejsi
vlastnosti nez je tvar loga v okne programu, ktery je odeslal ;-)

	Ale podle jake, to uz zalezi od povahy konkretni site.