postfix virtual a ignorovana email adresal

Vladimír Benc v.benc at volny.cz
Fri Jan 26 14:42:59 CET 2007

Dne pátek 26.ledna 2007 14:27:09
Dan Lukes <dan at obluda.cz> napsal(a):

> 	Tak asi nechapu problem. Mel jsem dojem, ze jest zadano, aby
> dopis adresovany na ccc at example.com byl odmitnut. Puvodni popisovana
> konfigurace to zajistovala - dopis byl odmitnut, s tim, ze uzivatel
> neni znamy a neexistuje.

No tenhle zmateny thread taky nejak nechapu. Pokud chcete znemoznit
prijimat maily na adresu ccc at example.com , tak ji proste z toho
virtualu smazte. Jestli k tomu jeste pouzivate local_recipient_maps tak
z te ji musite smazat take.

No a pokud plati ze example.com chape vas postfix jako local transport,
tak musi od te chvile hlasit 550 user unknown.

> 	Nebo je problem jeste v necem jinem, ale pak jsem ho asi
> skutecne nepochopil.
>
> 						Dan

Vlada Benc