zatuhnuti systemu po odebrani disku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 23 23:34:43 CET 2007

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 01/23/07 23:16:
> mezi 6.1 a 6.2 ano, ale me by spis zajimalo mezi 6.2-RC1 a 6.2-RELEASE -
> jelikoz predtim jsem pri vyjmuti disku mel 6.2-RC1 a system to ustal,
> pri druhem 6.2-RELEASE a system zatuhnul.

	Mozna je to u tebe jinak, ale moje zkusenost je, ze se to zadira v
jednom pripade z nekolika desitek (10-30), ovsem, samozrejme statisticky
vzato - to znamena, ze se klidne muze stat, ze to na 6.1-RC1 pri deseti
vyjmutich nespadlo ani jednou a na 6.2-R spadlo napoprve aniz by to bylo
dukazem jakekoliv zmeny, ktera by na tohle mela vliv.

	Ale muze to samozrejme byt i jinak.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz