zablokování internetovych radii

František Kučera xkucf03 at seznam.cz
Tue Jan 23 20:04:40 CET 2007

Podle mě by bylo vhodné zavést proxy pro http a všechen ostatní provoz
zakázat, ostatně běžný zaměstnanec pro svoji práci víc než http
nepotřebuje (mail jde přes poštovní server), a v oprávněných případech
se dají vyjednat výjimky.

Druhá možnost je http proxy, která bude mít přednost a zbytek šířky
pásma -- nevytíženou kapacitu -- by mohli zaměstnanci využívat pro jiný
provoz, třeba ty rádia. Je to sice technicky náročnější, ale není vhodné
lidi omezovat víc než je nutné, navíc poslech rádia práci obvykle neškodí.

Franta