zablokování internetovych radii

Petr Sobotka sobotkap at centrum.cz
Tue Jan 23 14:33:46 CET 2007

Jaroslav Votruba píše v Út 23. 01. 2007 v 12:59 +0100:
> dobrý den
> prosim o radu jak nejlepe v cele firme zablokovat internetove radia.
> Nejak se to posledni dobou rozmohlo a zas takovou konektivitu nemame,aby
> se to vse utahlo. Vysledkem jsou nakrknuti uzivaci. Prikazem shora to
> nepujde ponevadz plno lidi je na samostatnych provozech a neni nad nima
> zadna kontrola. Napadlo me.pokud by I-radia pouzivali specifickej port
> ,tak ten bloknout,ale ono to urcite pojede na portu s www pres
> javascript. Jina moznost by byla omezit to dummynetem  a priskrtit
> [...]

Osobne jsem to "resil" trosku jinak ...

Zjistil jsem ze u nas se vetsinou poslouchaji max. tri internetova
radia. Takze jsem umistil cachovaci server pro tyto radia a uzivatele
se pripojuji na cache server. Takze sitova(internetova) zatez je
v rozumnych mezich. Uzivatele jsou spokojeny a kdyby chteli poslouchat
jina radio, tak ho vyzkousi (bez cache server) a pokud se jim liby, tak
jim ho pridam do cache serveru.

Vim ze to neni odpoved na tvou otazku, ale osobne mi to prijde jako
nejlepsi reseni ;)

S pozdravem,
Petr Sobotka aka Pietro