zablokování internetovych radii

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 23 13:59:59 CET 2007

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 01/23/07 13:34:

> problem je v tom,dokazat jim,ze poslouchaj to radio-plno lidi ma vyhled
> na vsechny strany a pokud se priblizi nekdo kdo je muze skrouhnout,lehce
> jej vypnou

	Na podezreni staci trafshow - podezrela spojeni prenasejici delsi dobu
vetsi mnozstvi dat ukazou.

	A jinak - na tom pocitaci nema co delat software, ktery takove
poslouchani umozni. Vcetne mplayeru. Mozna dokaze "poslouchani" vypnout,
ale tezko stihne i odinstalovat program.

	Otazka je, jestli vubec potrebuji funkcni zvukovou kartu ...

> pokud ty radia jedou pres http protokol jsem mimo,protoze se tu pouziva
> firemni aplikace ovladana webovym rozhranim kdy na druhe strane je php
> aplikace-tim padem pada dummynet-coz jsem puvodne nedomyslel

	Povinne pouzivani HTTP proxy, zablokovani primych spojeni. LOG proxy
obsahuje URL kam prislusny pocitac pristupoval.

> hmmm,to je pravda ,bohuzel budu muset zvolit mensi zlo

	Spravce site neni od toho, aby stanovoval cile - to musi vedeni
podniku. Takze zakladem je opravdu zcela jasny zakaz ze strany vedeni.
Pak uz nehledame jak jim v zxakazane cinnosti zabranit, ale jak ji
rozpoznat, coz je jednodussi.

	Nicmene, skoro mam dojem, ze se az tak moc nebavime o FreeBSD ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz