Aky je release datum pre FrereBSD 6.2?

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Sun Jan 14 15:45:09 CET 2007

Duvodem prechodu na vyssi verzi je vzdycky jeden z nasledujicich:

1) Rad drzim nejnovejsi software. Sice nevim proc, ale urcite muj OS umi
vic nez koleguv starsi.
- namitka. Proc tedy nema uzivatel nainstalovany CURRENT/STABLE a stara
se o RELEASE

2) Jsem developer/tester a potrebuji mit pod kontrolou posledni stav OS
abych muj kod mel sladeny se zbytkem
- namitka - opet proc proboha release?

3) Mam hardware, ktery na stavajicim release nefunguje tak uplne nejlepe
a doufam, ze novy release mi prinese zlepseni
- to je podle meho 80% uzivatelu RC. Ale opet. Mit neco takoveho na
produkcnim serveru?

4) Potrebuji nejakou vlastnost noveho systemu, ktera ve stare verzi neni
nebo nefunguje
- Je to diskutabilni, ale za urcitych okolnosti muze benefit prevazit
riziko

5) Pouzivam velmi starou verzi OS a bylo ohlaseno ukonceni podpory

Dal jsem si vsiml, ze tu vsichni zucatneni hovori o dvou vecech:

- Kriticke aplikace, vysoka zatez, garance minimalnich vypadku
=> Opatrnost pri upgradu

- male servery bez velke zateze, ktere by z 90% fungovaly bez potizi na
libovolne verzi OS, navic kdyz to nejakou hodinu nejede tak se v
podstate nic nedeje
=> Udrzuji posledni RELEASE a upgraduji mnohem drive, casteji

Ondra

P.S. Opravdu nevim, co noveho tahle diskuze prinasi, protoze vetsina z
nas uz si timhle prosla a kazdy davno zaujal to svoje spravne stanovisko
a nasel si rozumnou miru rizika kdy upgrade provadi.