Aky je release datum pre FrereBSD 6.2?

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sun Jan 14 11:56:27 CET 2007

On Sat, Jan 13, 2007 at 11:03:28PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	A z toho plyne, ze jen hazarder nebo zelenac by novou RELEASE nasadil
> na dulezity produkcni server hned, jak se objevi (vyjimkou je nasazeni
> "ze zoufalstvi", pokud ma predchozi release v dane situaci tak vazne
> problmy, ze se stav uz neda zhorsit).

ja osobne teda nasazuju uz RC abych si to vyzkousel a pokud se to osvedci
tak nevidim duvod proc nenasadit -RELEASE uz v den kdy to vyjde.

> 	A navic, ten, kdo tyhle veci sleduje casteji uz vi, ze puvodne
> anoucovane datum relese je dobre jen k tomu, aby clovek vedel, na ktery
> den si muze bezpecne naplanovat parbu, protoze ten den k release

teda doufam ze dane nemas ty parby jen takhle malo casto :)

kazdopadne... co/kdy/jak nasadit za fbsd je ruzne... znam plno lidi kterym
bezi na produkci -current (z ruznych duvodu), ja osobne se chystam nasadit
-current na router. na druhou stranu jsou lidi kteri spokojene bezi RELENG_3

rozhodne ale X.Y-RELEASE neni svata krava. spis to chce sledovat vyvoj a "vedet"

jinak peknou nedeli preju :)

roman