Aky je release datum pre FrereBSD 6.2?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Jan 13 23:03:28 CET 2007

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 01/13/07 22:42:
> Jinak to vase cekani (to neni na PAVa :]) na releasy nema zadny velky
> smysl krom toho, ze to clovek bude mit jako ISO z ftp. I kazdy release
> obsahuje chyby, ktere jsou v zapeti po jeho vydani opraveny ve STABLE
> verzi (treba loni jsem mel problemy s bge driverem v 6.0, takze z
> releasu jsem stejne hned prechazel dal na STABLE)

	A z toho plyne, ze jen hazarder nebo zelenac by novou RELEASE nasadil
na dulezity produkcni server hned, jak se objevi (vyjimkou je nasazeni
"ze zoufalstvi", pokud ma predchozi release v dane situaci tak vazne
problmy, ze se stav uz neda zhorsit).

	A jestlize se chystam novou release pouzit az tri-ctyri tydny pote, co
se uvolni, ztraci nekolikadenni odchylky v publikaci na vyznamu.

	A navic, ten, kdo tyhle veci sleduje casteji uz vi, ze puvodne
anoucovane datum relese je dobre jen k tomu, aby clovek vedel, na ktery
den si muze bezpecne naplanovat parbu, protoze ten den k release
naprosto urcite nedojde. To si nestezuju - jen konstatuju. Je potreba si
na to proste zvyknout. Jak jsem psal, stejne neni rozumne pouzivat
release ihned po uvolneni ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz