packet filter

Michal Kosík info at michalkosik.com
Sat Jan 6 13:18:20 CET 2007

Tak to je pro me dotaz naprosto do cerneho.....
Moc se primlouvam, jestli jste nekdo takto obecne definovany pozadavek jiz
resil, please help...
Mozna, ze po me studii zacatku FreeBSD bych trochu upresnil dotaz na
aplikaci:
1) HTB   (netusim, jak...)
2) QoS   (IPFW ?, ale to jsou opravdu jen porty)
3) domnivam se, ze P2P provoz bude spadat do reseni QoS, ale nevim jestli to
nebude neco jineho prave s pouzitim Layer7

Bod 1) mam resen na MiniDistribuci WISP pomoci iptables, tc a pod...
Ostatni se take chystam uz resit na FBSD...

Takze se primlouvam za pomoc, asi nas bude vic, koho toto tema bude zajimat.

Michal Kosik