packet filter

Lada 'Ray' Lostak ray at unreal64.net
Sat Jan 6 10:10:55 CET 2007

Zdar,

	neprovozoval jste nekdy nekdo s PF nejake FUP ? Tedy napriklad pri
dosazeni limitu stahnutych dat za hodinu dotycnou IP trochu omezi a
poeobne....

	Ja nic nenasel a jak to udelat primo s PF mne nenapada, leda ipfm +
cron + nejaky skripty.

	Mam lokalni sit, nejakou linku do netu, 20 lidi a chci to nejak rozumne
rozhodit, aby kazdej mel rucenou 1/20 pasma, ale pokud pasmo bude
nevytizeny, tak si pujci z te hlavni. Az potud je to dobry. Ale zarovne
chci, aby notoricti stahovaci (vesmes p2p) dostali maximalne 25% z
celkovyho pasma a 75% bylo 'volne' pro ne-stahujici lidi.

	A druhej dotazek, ma nekdo zkusenosti s limitovanim p2p siti - na L7 v
FBSD ? Samotne porty jsou k nicemu :/

Nejaky napad lidi ?

Diky moc

--
Best regards,
Lada 'Ray' Lostak

In the 1960s you needed the power of two C64s to get a rocket
to the moon. Now you need a machine which is a vast number
of times more powerful just to run the most popular GUI.

               Imagination is more important than knowledge...