pomoc s cvsup a bind9

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Tue Jan 2 13:30:16 CET 2007

Marchyn Tibor wrote:
> zdravim,
>
> som vo freebsd novacik a mam problem pri kompilacii bind9.
> Po konfiguracii cvsup sa mi niektore porty nedaju skompilovat a niektore
> obsahuju divne subory. Medzi nimi je aj bind9.
>
> Dik moc.

Zhrniem to do dvoch viet, Dan Lukes promine:

- Nespravny obsah supfile pre ports (odporucam
/usr/share/examples/cvsup/ports-supfile pre zaciatok)

- BIND9 je v zakladnom systeme ako /usr/sbin/named

otis

P.S.: PF2007

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                    |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail