pomoc s cvsup a bind9

Marchyn Tibor marchyn at vviss.cz
Tue Jan 2 12:28:28 CET 2007

zdravim,

som vo freebsd novacik a mam problem pri kompilacii bind9.
Po konfiguracii cvsup sa mi niektore porty nedaju skompilovat a niektore
obsahuju divne subory. Medzi nimi je aj bind9.

Konfigurak cvsup je:

[] cat cvsup.ports.conf
*default tag=.
*default host=cvsup.cz.FreeBSD.org
*default base=/var/db
*default prefix=/usr
*default release=cvs
*default delete use-rel-suffix
*default compress
ports-all

obsah adresara /usr/ports/net/bind9 je

[root at ns-1 /usr/ports/net/bind9]# ls -R
Attic files

./Attic:
Makefile,v    pkg-comment,v pkg-message,v
distinfo,v    pkg-descr,v   pkg-plist,v

./files:
Attic

./files/Attic:
patch-Makefile.in,v  patch-assertions.h,v

preco tam nie je Makefile a ine..? Preco tie subory maju na konci v nazve
suboru ",v" ?? co znamena Attic ????
takto sa mi to opakuje v dost vela portoch....

snazil som sa tie subory premenovat bez ",v" ale stále to vypisovalo nieco o
neplatnych argumentoch a podobne...

Dik moc.