wdrain

Ivo Hažmuk ivo at vutbr.cz
Wed Dec 20 20:35:42 CET 2006

Divacky Roman wrote:

> nasel jsem todlenc...
>
>  *      waitrunningbufspace()

to jsem taky našel. Jenže mi z popisu není úplně jasné, co to znamená.
Okolnosti napovídají, že do dobou jsou disky natolik zaměstnány, že
proces čeká, až bude moci zapisovat. Jenže tento stav trvá klidně
desítky sekund a to už začínají problémy s timeouty.

Když jsem zvýšil vfs.hirunningspace na 4MB (default je 1MB), tak jsem
subjektivně nepozoroval žádné zlepšení. Zvláště když sysctl píše
následující:

vfs.runningbufspace: 0         <==========
vfs.lorunningspace: 524288
vfs.hirunningspace: 4194304

Asi se budu muset pustit do čtení zdrojáků.

	I.