FreeBSD a fakeraid

Obr Pavel pavel at hotelovkatp.cz
Wed Dec 20 16:55:41 CET 2006

> Na vsech serverech, co jsem instaloval za poslednich 6 mesicu jsem
> nasadil gmirror uplne bez problemu. Konfigurace mi prijde naprosto
> primocara a diky problemum s HW (ASUS RS120) mam i zkusenosti s chovanim
> gmirroru v pripade vymeny vadneho disku / resynchronizace atd.
> S bootovanim nebyl zadny problem - pokud board (BIOS) umi pouzivat vice
> zarizeni s nastavenou prioritou - pokud je to nejaky stary board, ktery
> umi urcit akorat tak HDD, CD-ROM, FDD, tak tam to mozna muze byt problem.
> SW RAID1 vytvarim vzdy nad celym diskem, takze se mirroruje i
> [...]

Mam uplne stejne zkusenosti a take tam mam 'vsechno + swap'. Gmirror mam
tedy jen na 3 serverech uz vic jak rok a zadny problem jsem take nezazil.
Popravde to jsou 'male' servery, ale i tak nemam zadny problem. Vse jsem
delal podle
http://www.onlamp.com/pub/a/bsd/2005/11/10/FreeBSD_Basics.html.
Pavel